مجله اقتصاد رفتاریصفحه اصلی - مجله اقتصاد رفتاری

اثر ایکیا ، The IKEA Effect

[megapros]اثر ایکه‌آ یک سوگیری شناختی است که در آن مشتریان ارزش بیشتری برای محصولاتی که در خلق و ساخته شدن آن‌ها نقش داشتند قائل می‌شوند. این اسم برگرفته از برند تولیدکنندۀ اثاثیه منزل سوئدی است…

انتشار کتاب جدید سانستین با عنوان “تغییرات چگونه اتفاق می‌افتد” به زودی

آقای کاس آر سانستین (Cass R.Sunstein) در تازه‌ترین توییت خود خبر انتشار کتاب جدید خود را با عنوان "تغییرات چگونه اتفاق می افتد" در آپریل ۲۰۱۹ توییت کرد. در این کتاب دکتر سانستین با کمک اقتصاد…